Glitrende glass til fest!

Julen er høytid for selskap og fest så om du skal invitere gjester og har lyst til å ha det litt moro med dekorasjonene kan dette være en enkel og stilig ide :D
Det er ingen hemmelighet at jeg elsker alt som skinner, så til min bursdag i Oktober benyttet jeg muligheten til å sette litt glans på kakebordet med disse flotte Champagneglassene :D Titt innom og se hvordan det gjøres!



Alt du behøver er glass, malepensel,  Decoupagelim og glitter :D Dette kan du finne flere steder, men jeg liker Panduro hobbybutikk veldig godt og tar gjerne turen dit. Bruk så malepenselen til å påføre ett tynt lag med lim på glasset før du holder det over ett stykke bakepapir og drysser over glitteret (så blir det lett å få det tilbake i beholderen igjen etterpå) ;) Husker jeg rett så brukte jeg nesten en hel glitterboks til 6 glass og det var veldig lett å få det av neste dag med litt såpevann.
Og mer skal ikke til før du har flotte, glitrende glass til festen :D Gjør de gjerne ferdig dager i forveien så har du alt klart og kan dekke bordet på selve dagen. Godt med alt som er unnagjort ;) Ønsker deg en riktig god romjul og en glitrende fin nyttårsaften :D Ta også en titt innom innlegget Gold and Black party for en nærmere titt på hele kakebordet :)


Du finner meg og kakene på både Facebook og Instagram :)



Etiketter: ,