Bryllupskake med blonder og markblomster!

Søte lyse rosa blonder, nydelige fantasiblomster og små markblomster på stilk dekorerte helgens romantisk bryllupskake. Føler meg så heldig som får lov til å bake og ikke minst være kreativ innen dekorasjonen på en så betydningsfull dag. Titt gjerne innom for ett bildedryss og linker til trinn-for-trinn på de forskjellige teknikkene som er benyttet til å lage pynten.







Blonder laget med SugarVeil er så utrolig flott og elegant på bryllupskaker :D Nå er jeg en person som liker rosa, vintage, det søte og alt som skinner så denne kaken er akkurat slik som jeg kunne sett for meg min egen kake om jeg skulle få være så heldig å gifte meg en gang :D Har du også lyst til å lage slike nydelige blonder kan du ta en titt på innlegget Her med en beskrivende trinn-for-trinn framgangsmåte. 


Det finnes mange fine blomster som kan lages til å pryde bryllupskaken, men denne Fantasiblomsten er min favoritt. Ikke bare er den pen å se på, men den er faktisk også en av de enkleste å lage :D Trinn-for-trinn finner du Her.


I dette bryllupet var det pyntet med markblomster på bordet, så til kaken lagde jeg derfor noen små blomster og blader festet på stilk. Det er kun andre gang jeg benytter denne teknikken så behøver litt mer trening før jeg lager en trinn-for-trinn. Håper det ikke blir lenge til jeg får sjansen igjen for det er utrolig artig å lære seg nye metoder innen kakedekorasjon :) Men kunne du tenkt deg og se hvordan jeg stabler etasjekaker så finner du en beskrivelse Her

En søt og romantisk kake er klar til den store dagen! Tips: Hent gjerne detaljer fra dekorasjonen, kjolen eller noe personlig om brudeparet for å holde stilen til bryllupet. Jeg synes det er flott når jeg får tilsendt bilder av fargekombinasjoner og andre små detaljer som kan benyttes på kaken. Ønsker deg en riktig god mandag og takk for at du titter innom :D

Du finner meg og kakene mine både på Facebook og Instagram :)


Etiketter: , ,