Server spagettihjerne på Halloween!

Jeg tror ikke det finnes barn (eller voksne) som ikke liker spagetti, så til minstemanns Halloweenbursdag inviterte vi på spagettihjerne. Navnet i seg selv gjorde at ungene syntes det hørtes helt fantastisk ut da de mottok invitasjonen og når de fikk se hva som var til middag ble det ville tilstander. Det skal faktisk ikke mye til for å gjøre en helt enkel middag om til en grusom rett.... 


Jeg husker ikke hvordan jeg kom på ideen med å bruke paprika til skumle skåler, mulig jeg har sett det et sted eller bare kommet på det siden formen er ganske lik et gresskar, men uansett ble de helt perfekte til oppgaven. Tenkte vel egentlig ikke at de kom til å bli spist, men vet du hva, ungene heiv i seg alt som var.  



Spagetti er nok ikke en veldig vanlig rett å servere i bursdag, men hvor passende var det ikke denne gangen. Lett å lage til mange personer er det også og ikke minst koster det ikke så mye heller. Hver Halloweenpaprika fikk sin eget uttrykk og personlighet og ikke minst med ekkel hjernemos som tyter ut av øyne, munn og hode. 


Ekstra hjerne ble satt fram på bordet med passende skjelettbestikk kjøpt på Nille. 


En helt passende middag å servere på Halloween, så om du enda ikke har bestemt deg for hva du skal servere så er spagettihjerne en anbefaling fra meg.

Flere innlegg med Halloween tema finner Her.

Happy Halloween!

Du finner meg og kakene mine på både Facebook og Instagram!

Etiketter: